Heroes of newerth

Till att börja med, så är HoN (Heroes of Newerh) ett nytt spel som är ungefär som Wc3 dota, fast utan wc3 eller va man ska säga. Det är helt enkelt ett arena spel. Måste ju säga att jag är juh långt ifrån duktig på de spelet men de är grymt kul. Man spelar mot varandra och man ska under spelets tid gå upp i lvl, köpa bättre saker och tillslut försöka slå sönder motståndarens "bas" så har man vunnit

Nyss så har jag varit med om de värsta som hänt under min speltid, Jag Fraggel och Sunkan va i ena laget och vi mötte Stizze, Kimpski och Phast,

Jag blev Legionare, jaha tänket jag vafan är detta... och de va verkligen ingenting för mig tyckte jag från början. när jag va level 10 så va alla andra typ... 17 ;O  Sunkan sa åt mig "fan ab... alltså... gå ut i skogen isället och döda creeps" hahahaha han tyckte jag va dålig (som vanligt)   Men iallafall så började vi dåligt som ni kanske förstår, och de såg riktigt jävla mörkt ut, Men sedan hände något. Vi tog oss i kragen och puschade på som faaaana och fick bort Barackerna som är innan själva basen vilket gör att man får starkare monster som hjälper till. problemet va bara att dom hade fått bort barackerna på 2 sidor!  så medans fraggel och sunkan sprang där uppe och försökte vinna åt oss fick jag vara nere och Tanka som en jävla dåre haha som vi skrek och garvade inne i mumble, helt sjukt! Adrenalinet pumpade på och de va helt galet.  De fulaste va att jag stod med ca 30 creeps som stod och slog på mig och jag tappade fan inge HP haha de tyckte fraggel va riktigt lustigt ;D

ne fyfan... hahaha som sunkan sa "asså,, jag kommer inte kunna sova nu" och de stämmer fan, jävla adrenalinkickar man får :S    men måste nog försöka iallafall!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Fragge1

Det va en helt underbar match kommer aldrig glömma sunkans ab gå ut i skogen och döda creeps gör vad som helst försvinn bara hahaha helt underbart. Och sen när du stog och tanka en syn jag aldrig kommer glömma =) Tack för en underbar match

2009-08-13 @ 06:11:27
Postat av: Mattias

Asså fan ab, creepa i skogen föfan XD

2009-08-13 @ 13:01:26
URL: http://sikkensunkig.blogg.se/
Postat av: taijas

Hahahaha Fragge1! de va fan helt sjukt :D tack själv!

och sunkan din dåre xD hahaha fan va elak du va :D

2009-08-13 @ 13:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0