Hello there, the angel from my nightmare

Lesskille_91 har väl varit en ganska bra beskrivning på mig denhär veckan. Men allt känns bara så dumt, Skolan börjar snart och jag VILL VERKLIGEN INTE!  Som jag sa till emma igår, Man skulle bara vilja gräva ner sig och ligga i ett år, komma ut fult utbildad och redo för vuxenvärlden. Eller så borde det finnas piller som gör att man bara blir jävligt smart.

Snart har jag träning igen, får se va vi ska göra då men de lär väl bli jävligt jobbigt iallafall. Jag har grymt ont i ryggen och mitt högra ben har fått sig en smäll så den gör också jävligt ont, fortsätter de såhär kommer jag få ligga i sängen i en månad och läka ihop efter denhär veckan.

Ska ta och äta litegranna nu innan träningen iallafall. Wish me luck.

ha d

Kommentarer
Postat av: E

Inte behöver du något piller för sånt, naturligt intelligent är du ju faktiskt oftast

2009-08-17 @ 20:04:14
Postat av: cilla

Efter regn kommer solsken :)

2009-08-17 @ 22:32:48
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0