Hard work

Träning idag och före den så hade vi Material-test. Prövade lite olika prylar och skrev upp på ett papper va man behövde :)

Griller, klubba och handskar är något som jag iallfall måste inhandla till denna säsong och de skrev jag såklart upp då hehe.  Efter de var det dags för den så kallade träningen och fyfan va vi fick springa... och efter de vart de en massa olika strykeövningar och lite mer springa.
är helt död nu och mina ben skakar. ska bli riktigt roligt att se mig gå ner för trappen imorgon bitti när jag ska ner och käka frukost.

ojojoj.... hur ska detta gå :P


Kommentarer
Postat av: cilla

du får ta och lira lite hockey åt mig också :D (a)

2009-08-15 @ 13:01:00
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0