Hård träning? :O

Kommer ner till träningen idag och tänker att, fan idag kommer det gå bra! jo tjena hahaha... först kör vi lite vanliga uppvärmnings övningar och sen så blir de en massa skridskoåkande. Tungt som fan! Match efter detta och vi spelar på ett tag. gick sådär. Fick en riktigt jävla smäll då jag stod med ryggen ut från sargen och tänkte passa hem till min back, då jag såg att han blev markerad ändrade jag mig och bytte ställning med kroppen och skulle drämma ner pucken till hörnet istället, då Smäller de till i ryggen och jag far in med huvudet i sargen! ååh jag såg fan dubbelt där i några sekunder.
Vi får även nu åka ännu mer skridskor och sedan spela match igen!

Men de gick bra som tur va, drack lite vatten och gnuggade huvudet lite med handen så va de bara att köra på sedan igen. Får ju inte vika ner sig nu liksom! :)

Efter ispasset va det dags för fys, blev indelade i 2 grupper och jag va i grupp 2. Vi skulle idag göra lite stryke grejjer


50x3 situps,
30x3 armhävningar
20x2 upphopp
grodhopp från förlängda till blålinjen och tillbaka x2  
hopp på ett ben x4
skridskohopp
50x2 situps
30x2 armhävningar
Idioten!

Och innan de tränade vi i en timme och en kvart med en massa skridskoåkning och en jäkla massa match :O så nu vill jag lova har jag ont i kroppen! men de är väl bara bevis på att man gjort bra för sig ;)

Ne nu ska jag snart ta och sova! imorgon blir det träning igen och efter det bio :)  ha d gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0