FYFAN :O :O :O

åååååh jag kan inte sova! först så va jag nere och drack vatten och då kommer en såndär jävla 1000 fotingsliknande sak och kröp på golvet :O kände klumpen i halsen och sprang ut i hallen och hämtade farsans stövel som jag sedan mosade äckelkrypet med!!!! :D

Sen så nu när jag låg och läste så känner jag något på armen och då sitter de en jävla spindel där! och jag HATAR  spindlar!!! så jag slog ner den på golvet bredvid sängen där jag sedan mosade den med! åååååh och nu kryper det på hela mig och jag kan inte somna :(

Helvete va jag hatar kryp i alla dess former! xD tror jag ska se ett avsnitt på how i met your mother och sedan försöka sova igen. Ha d :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0