Drakbåtsfestivalen Och Friåkning :)

Idag har det varit en riktigt bra dag! De började med att farsan väckte mig runt 12 och frågade om jag ville med ner till nsk sedan runt 3 tiden och åka friåkning! självklart ville jag de, så jag klev upp och fick i mig lite frukost. Brorsan ringde mig vid samma tillfälle och frågade om jag kunde vara barnvakt åt hans son en stund medans han åkte in till stan en snabbis på motorcykeln och hämtade deras västar som har fått deras Broderingar från klubben fastsydda.

Så jag och Lill-syrran tog på oss skorna och skyndade upp till dit och va där ett tag.. Sen bar de av till NSK och där stötte jag på Höglin och Frölle :D va skiiiit kul att få åka igen! så jävla härlig kännsla! Efter någon timmes friåkning drog vi bort till BG och käkade och de va riktigt gott.

Kvällen bestod av att jag fick skjus in till stan av farsan och där mötte jag upp med Jennifer x2 Alex och Sunkan, Efter ett tag anslöt sig även Ante till gruppen :D Vi gick runt på stan och "chillade" kan man säga, tittade på finalen i båtracet. Sunkan åkte hem tidigt för han ska typ till någon släckträff imorgon. Och Jennifer x2 drog iväg och skulle bada tydligen. Så de blev bara jag Ante och Alex kvar. Då gick vi bort till Irish Pub och tog oss en öl. Alex blev av med hennes "krogen oskuld" som hon själv sa det. Vi satt där och hade riktigt trevligt måste jag säga. Träffade även Nazlie idag för första gången x) och de va ju riktigt skoj faktiskt.

Nu sitter jag här och klockan är 05.20 och jag är Nyduschad efter jag varit ute och sprungit. Jag vet inte riktigt va de är men att vara ute och springa såhär på natt/morgon sidan är sjukt härligt, luften känns friskare på något vis och man bara flyter fram.  Blir nog att sova nu, och imorgon bär de av in till stan igen skulle jag tro, får se hur de blir :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0