And in the night we'll wish this never ends, we'll wish this never ends

Jaaaaaaaaaa.... vädret är ju långt ifrån bra :S sitter och lyssnar på musik och tycker lite synd om min lillasyster som just nu har fotbollsträning..... (hahahaha skadeglädje)  
Funderar lite på vad man ska hitta på imorgon, håller ju på att bli frisk nu så imorgon är de nog full fart igen ;D

jag är också väldigt sugen på godis just nu och Nathalie sitter och frestar mig.. så de gör ju inte direkt saken mycket bättre ;O  "godis godis godis godis godis godis"   SUCK! 


haha jo jag lyckades också driva sunkan till vansinne genom att sitta och låta som en Murloc i mumble.. hahahaha han mute'ade mig :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0