Alex 18 år! :D

Ja igår fyllde min kära vän Alexandra 18 år! så grattis till dig! :D :D Och i och med de så blev de ju bravader och fest!
De va gryyyymt kul! vi badade och hållde på hela natten lång och de vart ju lite dricka också och de är ju inte fel.

Blev hämtat här hemma av Bergman och Sunkan sen drog vi ner på ica för att införskaffa en citron. sedan blev de en sväng till stizze och hämtade drickat sen blev de dags för Alex! Sunkan fick mig att shotta lite, hahah helt sjukt.. första gången för mig då jag inte är så mycket för sånt.. utan vill njuta av de jag dricker.  Men de va roligt.. stod ca 5 pers samtidigt och Larsson hade nog den knepigaste snappsvisan jag hört! haha

Jag och Sunkan GICK! hem klockan 4 ungefär från nobly.. helt sjukt men vi hade riktigt roligt på vägen iallafall så :) Sunkan hittade bland annat en playboy Tändare på backen....


haha yeeaaah :D


Rockarn i mig its still alive! :D


haha trött va man ju också :D


Sunkans tändare xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0