Going back

Imorgon, eller rättare sagt idag. Så börjar jag nu mitt 3e och sista år på gymnasiet! Det känns riktigt bra men samtidigt väldigt jobbigt då jag gärna hade varit ledig ett tag till...
Men som sagt så är det sista året och nu jävlar ska de liggas i. Vill försöka sattsa riktigt hårt iår så man får riktigt bra och fina betyg så man kan söka sig till polishögskolan i november nästa år (man kan söka när man är 19 bara man är 20 vid antagningsåret)

Så hoppas på det bästa nu. Ska ju även anmäla mig och göra dedär jävla högskoleprovet.... ujuj mycket som kommer hända iår
Ser såklart fram emot STUDENTEN! :D woho! ska bli sååååå jävla skönt! och studentfester hehe... Linus har sagt att han ska dra med mig på allihopa.. får se hur de blir med de :)

puss på att få sluta skolan!

Wish me luck =)


 


Kommentarer
Postat av: E

Good luck

2009-08-25 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0