Härlig Torsdag!

Imorgon får jag en väldigt härlig dag måste jag säga! första lektionen börjar 10.10 och håller på till 11.20, har då styrka på gym :D och sen har jag inge mer den dagen xD

borde vara så varje torsdag :)

eeeh... whats on my mind?  Jo måste bara få uttrycka min glädje i att Blink 182 återförenas! vet att de va ett tag sedan dom gick ut med det men är fortfarande så jävla fantastiskt bra att dom börjar spela tillsammans igen! helt klart världens bästa band ;)

sitter just nu och pratar med Emma på msn, ganska trevligt måste jag säga! (och ja det är trevligt, säger de inte bara för att jag vet att du läser min blogg. är man nog och stå för det jag tycker :D )

haha jo... några avslutningens ord som är riktade till Sundling!

Well well......

Kommentarer
Postat av: Mattias

men x)

2009-04-22 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0