Hahaha!

Åh herregud xD emma e nog den sötaste som finns!  igårkväll tog hon en sömntabblet och ca 20 minuter senare så slöddrade hon och skratta åt precis ALLT xD plus att hon satt och vinkade i typ 5 minuter medans jag satt och prata sen sa hon "hallå.... jag vinkar faktiskt" hörde du inte va jag sa? "nääe.... va för upptagen med att böja på fingrarna" xD
 
skratta så jag kunde inte andas! fruktansvärt roligt och gulligt :D saknar dig Emma ska du veta!

gjorde Matteprov för en liten stund sedan, kändes ganska bra men man ska inte ta ut något i förskott! sist det kändes bra på ett matteprov va jag 5p från G :S suger på matte xD

nu ska jag snart ha spid programmforum möte.. vi ska diskutera om SPID dagen... woho! så roligt not!

Dagens låt får bli; Coldplay - Fix You

Kommentarer
Postat av: ES

Hahahahaa so NOT funny xD



You're evil!

2009-04-22 @ 21:09:06
Postat av: Anonym

It's funny!

2009-04-22 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0