Data = Dubbelt arbete till alla

Jo först måste jag bara säga att jag älskar mina föräldrar ;D  fick ett Playstation 3 i födelsedags present! :) sjukt roligt måste jag säga!   Och med det fick jag Battlefield bad company, Fifa 09 och Singstar xD

Fick allt de igår och idag så tänkte jag att jag ville testa om internet funktionen va som den skulle... Men jag ville inte ha en massa sladdar så jag tog fram routern och försökte få igång den............. snacka om att det tog tid innan de ville funka! först blockade brandväggen i dendär jävla lilla lådan precis ALLA servrar i CS.. woho, sen funkade kanske en tredjedel av alla hemsidor som man brukar vara inne på.. wiie .. verkligen toppen, så fick leta reda på något jäkla lösenord, logga in på en hemsida och DÄR kunde man stänga av brandväggs skiten. woho de avklarat... sen så kom nästa, PS3an hittade signalen, MEN man va tvungen att skriva in en WEP - nyckel, Och så finns de ingen jävla WEP nyckel i routern! xD
så jag fick ännu en gång logga in på dendär hemsidan och pilla i precis allt :S


men men... efter 2 timmar ungefär fick jag allt att fungera iaf, och nu är jag helt slut xD många svordommar och slag i bordet har det varit under denhär tiden! hoppas bara inget börjar krångla nu! har inte testat om allt fungerar i datorn än efter Router tillskottet, men de löser sig nog XD


ne nu ska jag ta och göra något annat skoj :) ha d gött

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hatar det där med routers och deras cp brandvägg!

2009-04-27 @ 16:47:16
URL: http://sikkensunkig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0