Dags igen

Ja nu var det dags igen då! en Ny blogg är skapad och ska väl försöka skriva ganska regelbundet.

Va ska då skrivas här kanske ni undrar? hmm ärligt talat har jag ingen aning xD allt mellan himmel och jord..  vad som händer i min omgivning till största del.

Kan börja med att Presentera mig här i mitt första inlägg.
Mattias heter jag, är nyss fyllda 18 och jag går andra året på SPID, Samhällskunskap med inriktning idrott på Hedbergska. 
Jag har 3 syskon, en storebror och 2 systrar, en äldre och en yngre. Bor hemma hos mina föräldrar och min lillasyster i ett stort jäkla hus som ligger i Njurunda.
Nämde juh att jag går en irdotts linje, Så de e nog ganska uppenbart att jag tycker om idrott hehe, Jag spelar Ishockey i alla fall i Njurunda SK och har gjort det sedan jag va 6 år.. började åka skridskor när jag va ca 3 så det har alltid varit roligt och en del av mitt liv.
Jag kan också nämna att jag har en flickvänn som heter Emma, och hon bor på Gotland, vilket gör det lite jobbigt med långa resor men det är bara så värt det! hon e min ögonsten <3

Ja men tack för mig och hoppas detta kan bli en inte allt för seriös blogg men ändå hålla en viss standard. sköt om er!

mvh Mattias

Kommentarer
Postat av: ES

Oj va du lät normal i den presentationen, hur gick det till?? ;)

2009-04-21 @ 21:00:27
Postat av: Sunk

Vem hjälpte dig med namnet då?? vem vem ?? :O

Kolla min länk btw, det är en sida som hjälper er som vill starta egen blogg.

2009-04-21 @ 21:20:07
URL: http://stfd.net
Postat av: Anonym

haha jo tack så mycket sunkan! xD och cp.. hatar dendär länken!!



Emma jag kan när jag vill hihi ;)

2009-04-22 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0